روش های تجاوز جنسی داعش به زنان و دختران اسیر

0 نظرات

روش های تجاوز داعش به زنان و دختران اسیر شده بسیار بی رحمانه و بد است. این گروه تروریستی پس از به اسارت گرفتن زنان و دختران آنان را از نظر باکره بودن غربال می کنند و سپس به دیگر تروریست ها می فروشند و یا در بین خود تقسیم می کنند.

به گزارش سماتک به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، این روزنامه انگلیسی نوشت: یک زن 19 ساله ایزدی که متأهل و دارای یک فرزند بود تعریف کرد، زمانی که به یکی از عناصر داعش تحویل داده شد، وی شروع به کتک زدن کودک یک ساله اش نمود و وی را تهدید کرد که در صورتی که خودش را در اختیار وی نگذارد فرزندش را کتک خواهد زد.

از این رو، داعشی مذکور هرگاه می خواست به وی تجاوز می کرد. زیرا در غیر این صورت باید کتک خوردن و تهدید به قتل فرزند یک ساله اش را تحمل می کرد. به نوشته این روزنامه، زن مذکور بارها برای خودکشی تلاش کرده، اما به علت نگرانی درباره سرنوشت طفل شیرخوارش از این کار منصرف شده است.

دیلی میل می افزاید: یک زن دیگر که 25 سال سن دارد تعریف کرده است که تحت ضرب و جرح شدید قرار گرفته و بارها به شمار زیادی از عناصر این گروهک به فروش رفته است. عناصر داعش دست و پای وی را به تخت بسته و با استفاده از تزریق مرفین مانع مقاومت وی در مقابل تجاوز شده اند. همچنین یک بار، چنان شدید وی را مورد ضرب و جرح قرار داده اند که به مدت دو ماه قادر به راه رفتن نبود.

این روزنامه به نقل از زن اول می نویسد: یکی از عناصر داعش، به یک زن مسن و دخترش تجاوز کردند. وی می افزاید: عناصر داعش پس از کشتار مردان و به اسارت گرفتن زنان، آنهایی را که در نظرشان زیبارو بودند انتخاب کرده و پس از برهنه کردن به مزایده می گذاشتند.

این زن ایزدی خاطرنشان می کند: تروریست های اروپایی نیز در عملیات تجاوز و مزایده زنان شرکت می کردند. حتی یک دختر 14 ساله را قبل از فروش در مزایده برای اثبات باکره بودن معاینه کردند. پس از آن، دختر مذکور در مدت شش ماه به چهار مرد مختلف فروخته شد.

به گفته این زن، پس از آنکه به مدت سه ماه به وی تجاوز شده، از زندان بادوش در موصل به شهر الرقه منتقل شده و به یک تروریست لیبیایی فروخته شده است. این تروریست به طور روزانه وی را کتک می زد. یک بار نیز به علت مقاومت در برابر این تروریست، به مدت 10 روز زندانی شده است.

پس از آن موفق به فرار به منزل یک شهروند سوری شده است که ضمن همدردی با وی، با انتقال نامبرده و فرزندش به خانواده اش در دهوک در مقابل دریافت 15 هزار دلار موافقت کرد. مادر این زن با کمک انجمن های خیریه موفق به جمع آوری این مبلغ شد. پس از آن، مرد سوری وی و فرزندش را به منطقه خابور منتقل کرده و تحویل مادرش داد و از آنجا رهسپار اردوگاه ایزدی ها در منطقه خانگی دهوک شد.

به نوشته این روزنامه، یک مرد سوری دیگر، زن دوم را به همراه شمار دیگری از زنان ایزدی که به منزل وی پناه برده بودند از شهر عفرین خارج و به 150 کیلومتر دورتر منتقل کرد.

افغانستان سوریه جدید داعش پاکستانی

0 نظرات

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، گروه تروریستی داعش که در خشونت و وحشت شباهت های بسیاری با طالبان دارد و نقطه مشترک آنان افراط گرایی است با راه اندازی جنگ و کشتار به دنبال حاکمیتی برای خود در دیگر سرزمین ها هستند و اینبار هراس قدرت گیری افراط گرایان دیگر بر افغانستان، نگرانی های گسترده ای را به وجود آورده است.

طی ماه های اخیر برخی مقامات، بارها از حضور و نفوذ نیروهای داعش در مناطق مختلف افغانستان هشدار دادند و جنرال دوستم اولین چهره سیاسی بلندپایه ای بود که پرده از جابه جایی بی شمار این گروه در شمال برداشت و هرچند برخی با تمسخر، آن را اغراق آمیز خواندند اما اینبار مشاور سابق شورای عالی امنیت ملی از ملیشه های پاکستانی به نام داعش می گوید که در ننگرهار در حال جنگ هستند.

اسپنتا که در کنفرانس جنبش روشنایی سخن می گفت با بیان اینکه داعش از سوی یک حلقه مشخص به صورت منظم در داخل افغانستان تبلیغ می شود، خاطر نشان کرد: برخی کشورها تلاش دارند مهندسی حضور داعش در کشور را مانند عراق و سوریه بزرگ جلوه بدهند در حالیکه ملیشه های پاکستانی که در شینوار پرچم داعش را برافراشته اند از این دو کشور نیستند.

بر مبنای چنین سخنانی، اگر داعشی که در افغانستان حضور دارد داعش عراق و سوریه نیست پس از کدام کشور می باشد؟
تمامی راه های افراط گری و جنگ افغانستان از ابتدای ناآرامی ها به پاکستان ختم می شود و این کشور با تروریست پروری و هراس افکنی روزی با طالب و روز دیگر با داعش به دنبال نابودی این سرزمین است.

پس از برخی اختلاف ها در گروه طالبان و مرگ رهبران بزرگ آن، پاکستان به دنبال راهی دیگر برای تسهیل در رسیدن به اهداف خود درافغانستان بوده است که داعش بهترین فرصت را در اختیار این کشور قرار داد.

تجربه گروه افراط گری چون طالب نشان داد که چنین نیروهای نه از یک کشور بلکه اجماعی از افراط گرایان از کشورهای مختلف و مشترک در مبنا هستند و بر اساس سخنان اسپنتا، داعشی که در افغانستان در حال نفوذ است نه از سوریه و عراق بلکه از سرچشمه تروریست پروری (پاکستان) به کشور اعزام شدند.

این در حالی است که افغانستان بیشترین آسیب را از سوی قدرت های بزرگی متحمل شد که با نام مبارزه با تروریزم، کشور را به میدان رقابت بدل کردند و روسیه ای که تا دیروز دشمن طالبان بود اکنون مقامات آن خبر از گفتگوها با این گروه می دهند.

در این میان امریکایی که خود را بزرگترین حامی حکومت افغانستان می خواند، سال هاست با کمک های هنگفت مالی به پاکستان هم بر تروریزم دامن می زند و هم بزرگترین دشمن افغانستان و منطقه را تمویل و پشتیبانی می کند در حالی که مردم افغانستان هر روز قربانی جنگ افراط گرایان می شود.

شرق و شمال افغانستان تبدیل به امن ترین مکان برای نیروهای طالب و داعش شده و پرچم های این گروه ها بر فراز شهرها به احتراز درآمده است ، داعش دست به ایجاد مراکز تعلیمی خود زده اند و هشدارهای مقامات شمال و فریادهای مردم برای کمک با بی تفاوتی حکومت وحدت ملی مواجه می شود.

اگر مقاماتی چون جنرال دوستم و داکتر اسپنتا که به طور قطع به منابع مهم اطلاعاتی دسترسی دارند به طور آشکار با دادن آدرس از حضور و نفوذ داعش در افغانستان می گویند اما آیا حکومت اقدامی برای ریشه کن کردن این گروه خواهد کرد و یا به مانند طالبان، ماندگار و افغانستان به سوریه دیگر بدل خواهد شد؟

هرچند نمی توان پاسخ قاطع به این سوال داد اما با وجود حکومتی ضعیف، دولتمردان معامله گر و پارلمانی نامشروع، اراده ای برای نبرد و لشکری مجهز برای مقابله باقی مانده است؟! خطر داعش اگر به پشت دروازه های شرق و شمال رسیده، به ارگ هم خواهد رسید اگر غنی و مقامات دفاعی همچنان در خواب غفلت به سر برند.

با پشتیبانی Blogger.

عن مُميز

تابعنا على الفيسبوك

اتصل بنا

نام

ایمیل *

پیام *

فيديو

تبلیغات شما

Pages - Menu

آخر المشاركات

المشاركات الشائعة

المشاركات الشائعة